Skip to content
acidstudio.com.pl

acidstudio.com.pl

  • Strona główna
  • Reklama
  • Marketing
  • Biznes
  • Pozostałe
  • Blog
  • O nas
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Marketing
  • 4 wskazówki, jak poprawić pozycjonowanie lokalne Twojej strony internetowej
  • Marketing

4 wskazówki, jak poprawić pozycjonowanie lokalne Twojej strony internetowej

22 sierpnia 2022

1. Zawsze używaj tych samych danych kontaktowych

Te informacje o Twojej firmie znajdują się nie tylko na stronie internetowej, ale często można je znaleźć w lokalnych katalogach, na profilach w mediach społecznościowych lub na koncie Google My Business i ważne jest, aby być konsekwentnym, tj. używać tej samej nazwy, adresu i numeru telefonu dla swojej strony internetowej na wszystkich platformach.

Jeśli użytkownik chce wyszukać numer telefonu lub adres Twojej firmy, ale stwierdza, że Twoja strona internetowa i Google nie pokazują tych samych informacji, co robi? Najprawdopodobniej tracisz wiarygodność w Twojej i klient zwróci się do konkurenta, któremu bardziej ufa. Dodatkowo boty Google stały się coraz bardziej wymagające i mogą Cię za to ukarać. Więcej korzyści z pozycjonowania lokalnego w osobnym artykule: https://www.polecisz.pl/dlaczego-warto-stosowac-pozycjonowanie-lokalne

Jak widać, coś tak podstawowego jak utrzymanie spójności informacji na Twojej stronie internetowej pomoże Ci poprawić wizerunek marki, pokazać wiarygodność i poprawić widoczność w wyszukiwarkach, aby przyciągnąć więcej potencjalnych klientów do Twojej firmy.

2. Utwórz i zoptymalizuj swoje konto Google My Business

Czy zauważyłeś, że kiedy wykonuję lokalne wyszukiwanie dla konkretnego biznesu lub placówki, pierwsze wyniki, które pokazuje Google, to nie linki do stron internetowych, ale lista firm i mapa pokazująca wszystkie lokalizacje? Otóż, aby Twoja firma pojawiła się w Mapach Google musisz założyć konto Google My Business, a możesz to zrobić za darmo.

Możesz dodać zdjęcia lub filmy wideo swojej firmy, aby przykuć uwagę klientów, kategorię, po której chcesz być znaleziony, opis, który pokazuje, co robisz, adres URL twojej strony internetowej.

3. Dołącz nazwę swojego województwa lub miasta

Jeśli już wiesz, że Twoja publiczność nie jest ogólnopolska, ale intencją Twojej strony jest to, aby ludzie z Twojej miejscowości znali Cię i odwiedzali Twój biznes, musisz przekazać botom Google, jakie to miejsce. To znaczy, że musisz dodać nazwę swojego województwa lub swojej miejscowości w niektórych sekcjach swojej strony internetowej i w treści, którą tworzysz, aby bot mógł ją zinterpretować i pokazać poprawnie w wynikach.

4. Tworzenie powiązanych treści

Jeśli masz bloga, na którym piszesz regularnie, możesz też zdecydować się na tworzenie treści na poziomie lokalnym. W tym celu postaraj się dostosować swoją strategię content marketingową do grupy docelowej, czyli lokalnego odbiorcy.

Publikuj treści istotne dla nich lub zamieszczaj aktualne wiadomości z Twojego regionu. Jest to dobra opcja, aby zawrzeć słowa kluczowe, które będą Cię pozycjonować i poprawiać Twoją widoczność. Wykorzystaj również możliwość publikowania tego typu treści na portalach społecznościowych. Ponieważ ta treść jest bardziej lokalna, jest bardziej prawdopodobne, że zostanie udostępniona przez klientów w Twojej okolicy, zwiększając liczbę odwiedzin na Twoim blogu.

Continue Reading

Poprzedni: Opinie o SEOSEM24 i ich optymalizacji pod kątem wyszukiwarek
Następny: Dlaczego warto zainwestować w Google ADS?

Przeczytaj także

Powiedz innym coś o sobie poprzez przypinkę
  • Marketing

Powiedz innym coś o sobie poprzez przypinkę

22 stycznia 2024
Dlaczego warto zainwestować w Google ADS?
  • Marketing

Dlaczego warto zainwestować w Google ADS?

10 września 2022
Marketerzy nie doceniają siły przekazu szeptanego.
  • Marketing

Marketerzy nie doceniają siły przekazu szeptanego.

10 kwietnia 2022
Dowiedz się, jak sprzedawać w Internecie – dropshipping
  • Marketing

Dowiedz się, jak sprzedawać w Internecie – dropshipping

4 kwietnia 2022
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?
  • Marketing

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

3 kwietnia 2022
Jak prowadzić działania influencer-marketing na TikToku?
  • Marketing

Jak prowadzić działania influencer-marketing na TikToku?

19 marca 2022

Aktualności

Powiedz innym coś o sobie poprzez przypinkę
  • Marketing

Powiedz innym coś o sobie poprzez przypinkę

22 stycznia 2024
Przypinki, choć niewielkie, mają wielką moc wyrażania osobowości i zainteresowań. Od klasycznych przypinek do ubrań po nowoczesne przypinki z własnym nadrukiem czy na zamówienie, te małe gadżety są nośnikiem indywidualności. W artykule tym przyjrzymy się różnorodności przypinek i dowiemy...
Czytaj więcej
Dlaczego warto zainwestować w Google ADS?

Dlaczego warto zainwestować w Google ADS?

10 września 2022
4 wskazówki, jak poprawić pozycjonowanie lokalne Twojej strony internetowej

4 wskazówki, jak poprawić pozycjonowanie lokalne Twojej strony internetowej

22 sierpnia 2022
Opinie o SEOSEM24 i ich optymalizacji pod kątem wyszukiwarek

Opinie o SEOSEM24 i ich optymalizacji pod kątem wyszukiwarek

12 lipca 2022
Jak stworzyć odpowiednią i skuteczną reklamę na Facebooku w 2022 roku?

Jak stworzyć odpowiednią i skuteczną reklamę na Facebooku w 2022 roku?

11 kwietnia 2022

Polecamy

Jak stworzyć odpowiednią i skuteczną reklamę na Facebooku w 2022 roku?
  • Reklama

Jak stworzyć odpowiednią i skuteczną reklamę na Facebooku w 2022 roku?

11 kwietnia 2022
Jak pozycjonować swoją witrynę w wyszukiwarce Google?
  • Reklama

Jak pozycjonować swoją witrynę w wyszukiwarce Google?

9 kwietnia 2022

Nie przegap

Powiedz innym coś o sobie poprzez przypinkę
  • Marketing

Powiedz innym coś o sobie poprzez przypinkę

22 stycznia 2024
Dlaczego warto zainwestować w Google ADS?
  • Marketing

Dlaczego warto zainwestować w Google ADS?

10 września 2022
4 wskazówki, jak poprawić pozycjonowanie lokalne Twojej strony internetowej
  • Marketing

4 wskazówki, jak poprawić pozycjonowanie lokalne Twojej strony internetowej

22 sierpnia 2022
Opinie o SEOSEM24 i ich optymalizacji pod kątem wyszukiwarek
  • Pozostałe

Opinie o SEOSEM24 i ich optymalizacji pod kątem wyszukiwarek

12 lipca 2022
acidstudio.com.pl