Skip to content
acidstudio.com.pl

acidstudio.com.pl

  • Strona główna
  • Reklama
  • Marketing
  • Biznes
  • Pozostałe
  • Blog
  • O nas
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Marketing
  • Dlaczego warto zainwestować w Google ADS?
  • Marketing

Dlaczego warto zainwestować w Google ADS?

10 września 2022

Wymyślenie budżetu marketingowego może być trudnym zadaniem, ale podzielenie go pomiędzy różne platformy i kampanie może być jeszcze trudniejsze.

Jeśli inwestujesz więcej w jedną platformę, oznacza to, że prawdopodobnie zabierasz ją z innej. Dokonywanie właściwych wyborów w zakresie alokacji budżetu może mieć kluczowe znaczenie dla ogólnego sukcesu marketingowego.

Inwestuj w Google ADS – naprawdę warto!

Jedną z najlepszych rzeczy w Google Ads jest to, że wyniki są dość natychmiastowe. Wszystko, co musisz zrobić, to skonfigurować kampanię, wprowadź docelowe słowa kluczowe, wybierz swój dzienny budżet, utwórz komunikaty reklamowe i jesteś dobry, aby przejść.

Możesz potencjalnie generować sprzedaż z kampanii w dniu, w którym ją uruchomisz. Google ADS harmonizuje konkurencję. Podczas gdy większe firmy z większymi budżetami mogą osiągnąć więcej horyzontalnie z Google Ads, mała firma może zamiast tego skorzystać z bardzo ukierunkowanych nisz. Nie reklamowanie się w Google Ads najprawdopodobniej zaszkodzi Ci bardziej niż mogłoby się wydawać.

Nawet jeśli osiągasz dużą ilość ruchu organicznego, reklamy Twojego konkurenta na tych słowach kluczowych cennych dla Ciebie może zmniejszyć ogólny ruch, który zyskujesz z wyników wyszukiwania. Szczególnie na słowach kluczowych o najwyższej intencji, jak w przypadku zakupów online, odwiedzający mają wiele opcji do wyboru, zanim dotrą do wyników organicznych. Ale odwróćmy to w drugą stronę: możesz zrobić to samo, umożliwiając konkurowanie z uznanymi markami i firmami, które mają już szeroką rozpoznawalność marki w wynikach wyszukiwania i poza nimi. Dzięki Google Ads możesz reklamować się lokalnie, aby zmaksymalizować ruch do swojej firmy w najbardziej opłacalnych momentach lub zwiększyć lokalną świadomość marki.

Reklama w odpowiednim czasie, gdy klienci szukają czegoś, co sprzedajesz, zwiększy Twoją sprzedaż lokalnie dramatycznie. Lokalne wyszukiwanie ma wysoką intencję zakupu, zwłaszcza dla słów kluczowych związanych z usługami, ponieważ klienci szukają spełnienia potrzeby w pobliżu przy minimalnym wysiłku.

źródło: https://topmarketing.pl/ – portal o marketingu i finansach

Continue Reading

Poprzedni: 4 wskazówki, jak poprawić pozycjonowanie lokalne Twojej strony internetowej
Następny: Powiedz innym coś o sobie poprzez przypinkę

Przeczytaj także

Powiedz innym coś o sobie poprzez przypinkę
  • Marketing

Powiedz innym coś o sobie poprzez przypinkę

22 stycznia 2024
4 wskazówki, jak poprawić pozycjonowanie lokalne Twojej strony internetowej
  • Marketing

4 wskazówki, jak poprawić pozycjonowanie lokalne Twojej strony internetowej

22 sierpnia 2022
Marketerzy nie doceniają siły przekazu szeptanego.
  • Marketing

Marketerzy nie doceniają siły przekazu szeptanego.

10 kwietnia 2022
Dowiedz się, jak sprzedawać w Internecie – dropshipping
  • Marketing

Dowiedz się, jak sprzedawać w Internecie – dropshipping

4 kwietnia 2022
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?
  • Marketing

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

3 kwietnia 2022
Jak prowadzić działania influencer-marketing na TikToku?
  • Marketing

Jak prowadzić działania influencer-marketing na TikToku?

19 marca 2022

Aktualności

Powiedz innym coś o sobie poprzez przypinkę
  • Marketing

Powiedz innym coś o sobie poprzez przypinkę

22 stycznia 2024
Przypinki, choć niewielkie, mają wielką moc wyrażania osobowości i zainteresowań. Od klasycznych przypinek do ubrań po nowoczesne przypinki z własnym nadrukiem czy na zamówienie, te małe gadżety są nośnikiem indywidualności. W artykule tym przyjrzymy się różnorodności przypinek i dowiemy...
Czytaj więcej
Dlaczego warto zainwestować w Google ADS?

Dlaczego warto zainwestować w Google ADS?

10 września 2022
4 wskazówki, jak poprawić pozycjonowanie lokalne Twojej strony internetowej

4 wskazówki, jak poprawić pozycjonowanie lokalne Twojej strony internetowej

22 sierpnia 2022
Opinie o SEOSEM24 i ich optymalizacji pod kątem wyszukiwarek

Opinie o SEOSEM24 i ich optymalizacji pod kątem wyszukiwarek

12 lipca 2022
Jak stworzyć odpowiednią i skuteczną reklamę na Facebooku w 2022 roku?

Jak stworzyć odpowiednią i skuteczną reklamę na Facebooku w 2022 roku?

11 kwietnia 2022

Polecamy

Jak stworzyć odpowiednią i skuteczną reklamę na Facebooku w 2022 roku?
  • Reklama

Jak stworzyć odpowiednią i skuteczną reklamę na Facebooku w 2022 roku?

11 kwietnia 2022
Jak pozycjonować swoją witrynę w wyszukiwarce Google?
  • Reklama

Jak pozycjonować swoją witrynę w wyszukiwarce Google?

9 kwietnia 2022

Nie przegap

Powiedz innym coś o sobie poprzez przypinkę
  • Marketing

Powiedz innym coś o sobie poprzez przypinkę

22 stycznia 2024
Dlaczego warto zainwestować w Google ADS?
  • Marketing

Dlaczego warto zainwestować w Google ADS?

10 września 2022
4 wskazówki, jak poprawić pozycjonowanie lokalne Twojej strony internetowej
  • Marketing

4 wskazówki, jak poprawić pozycjonowanie lokalne Twojej strony internetowej

22 sierpnia 2022
Opinie o SEOSEM24 i ich optymalizacji pod kątem wyszukiwarek
  • Pozostałe

Opinie o SEOSEM24 i ich optymalizacji pod kątem wyszukiwarek

12 lipca 2022
acidstudio.com.pl