Skip to content
acidstudio.com.pl

acidstudio.com.pl

  • Strona główna
  • Reklama
  • Marketing
  • Biznes
  • Pozostałe
  • Blog
  • O nas
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Reklama
  • Lejek sprzedaży – etapy i narzędzia
  • Reklama

Lejek sprzedaży – etapy i narzędzia

7 kwietnia 2022

Ścieżka sprzedaży to proces, w którym klient dowiaduje się o Twoim produkcie lub usłudze, a następnie przystępuje do jego zakupu. Celem ścieżki sprzedażowej jest przeprowadzenie klienta przez proces w łatwy i bezproblemowy sposób.

Co to jest lejek sprzedaży i dlaczego jest ważny?

Lejek sprzedażowy to technika marketingowa, która przeprowadza potencjalnego klienta przez szereg kroków od pierwszego kontaktu do zakupu. Przenosi potencjalnego klienta z nieświadomości Twojego produktu do zostania klientem.

Ścieżkę sprzedaży możemy podzielić na trzy etapy: świadomość, rozważenie i konwersja.

Pierwszym etapem jest etap świadomości, podczas którego klienci po raz pierwszy zapoznają się z Twoim produktem lub usługą. Można to zrobić za pomocą reklam, postów w mediach społecznościowych, postów na blogach itp.

Następnym etapem jest etap rozważania, w którym klienci badają Twój produkt lub usługę przed podjęciem jakichkolwiek zobowiązań. Oznacza to, że będą przeglądać recenzje w Google lub Amazon przed dokonaniem jakichkolwiek zakupów.

Ostatnim etapem jest etap konwersji, na którym klienci podejmują decyzję o zakupie i kupują Twój produkt lub usługę.

3 narzędzia do budowy lejka sprzedażowego

Wyszukiwarka Google

Wyszukiwarka Google to jedno z najpotężniejszych narzędzi w internecie. Gromadzi informacje z całej sieci i zapewnia natychmiastową, kompleksową migawkę tego, czego szukasz. Program reklamowy Google, Google Ads, to platforma, która pozwala reklamodawcom promować swoją firmę i docierać do potencjalnych klientów w celu zwiększenia widoczności i ukierunkowania klientów na ich firmę.

Kreator stron docelowych

Kreator stron docelowych to narzędzie, które pomaga tworzyć atrakcyjne strony docelowe dla Twojej witryny. Może służyć do tworzenia stron internetowych z formularzem, przyciskiem i innymi elementami. Narzędzia te mogą służyć do zbierania informacji od odwiedzających witrynę i zwiększania konwersji. Polecamy Unbounce, Leadpages i Instapage.

Zoho CRM

Zoho CRM to oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami. Został zaprojektowany, aby pomóc Ci skuteczniej zarządzać relacjami z klientami, interakcjami i danymi. Zoho CRM zawiera takie funkcje, jak automatyzacja marketingu, zarządzanie potencjalnymi klientami i raportowanie, co zapewnia łatwy w użyciu i przystępny cenowo pakiet, do którego można uzyskać dostęp z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu.

Continue Reading

Poprzedni: Skandynawska organizacja pracy
Następny: Do czego reklamie potrzebna jest konkurencja?

Przeczytaj także

Jak stworzyć odpowiednią i skuteczną reklamę na Facebooku w 2022 roku?
  • Reklama

Jak stworzyć odpowiednią i skuteczną reklamę na Facebooku w 2022 roku?

11 kwietnia 2022
Jak pozycjonować swoją witrynę w wyszukiwarce Google?
  • Reklama

Jak pozycjonować swoją witrynę w wyszukiwarce Google?

9 kwietnia 2022
Do czego reklamie potrzebna jest konkurencja?
  • Reklama

Do czego reklamie potrzebna jest konkurencja?

8 kwietnia 2022
Kim jest dobry mówca motywacyjny?
  • Reklama

Kim jest dobry mówca motywacyjny?

5 kwietnia 2022

Aktualności

Powiedz innym coś o sobie poprzez przypinkę
  • Marketing

Powiedz innym coś o sobie poprzez przypinkę

22 stycznia 2024
Przypinki, choć niewielkie, mają wielką moc wyrażania osobowości i zainteresowań. Od klasycznych przypinek do ubrań po nowoczesne przypinki z własnym nadrukiem czy na zamówienie, te małe gadżety są nośnikiem indywidualności. W artykule tym przyjrzymy się różnorodności przypinek i dowiemy...
Czytaj więcej
Dlaczego warto zainwestować w Google ADS?

Dlaczego warto zainwestować w Google ADS?

10 września 2022
4 wskazówki, jak poprawić pozycjonowanie lokalne Twojej strony internetowej

4 wskazówki, jak poprawić pozycjonowanie lokalne Twojej strony internetowej

22 sierpnia 2022
Opinie o SEOSEM24 i ich optymalizacji pod kątem wyszukiwarek

Opinie o SEOSEM24 i ich optymalizacji pod kątem wyszukiwarek

12 lipca 2022
Jak stworzyć odpowiednią i skuteczną reklamę na Facebooku w 2022 roku?

Jak stworzyć odpowiednią i skuteczną reklamę na Facebooku w 2022 roku?

11 kwietnia 2022

Polecamy

Jak stworzyć odpowiednią i skuteczną reklamę na Facebooku w 2022 roku?
  • Reklama

Jak stworzyć odpowiednią i skuteczną reklamę na Facebooku w 2022 roku?

11 kwietnia 2022
Jak pozycjonować swoją witrynę w wyszukiwarce Google?
  • Reklama

Jak pozycjonować swoją witrynę w wyszukiwarce Google?

9 kwietnia 2022

Nie przegap

Powiedz innym coś o sobie poprzez przypinkę
  • Marketing

Powiedz innym coś o sobie poprzez przypinkę

22 stycznia 2024
Dlaczego warto zainwestować w Google ADS?
  • Marketing

Dlaczego warto zainwestować w Google ADS?

10 września 2022
4 wskazówki, jak poprawić pozycjonowanie lokalne Twojej strony internetowej
  • Marketing

4 wskazówki, jak poprawić pozycjonowanie lokalne Twojej strony internetowej

22 sierpnia 2022
Opinie o SEOSEM24 i ich optymalizacji pod kątem wyszukiwarek
  • Pozostałe

Opinie o SEOSEM24 i ich optymalizacji pod kątem wyszukiwarek

12 lipca 2022
acidstudio.com.pl